Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Richard Stenkvist - 1 juni 2013 23:12

Nyss hemkommen efter en fin dag i Drammen.Efter alla dessa år med hundutstællningar,tævlingar, korningar ,MH, you name it, så var det en sådær supertrevlig dag idag, dels før att man naturligtvis træffar massa folk man kænner, men också før att man blir så otroligt glad før sina debutanter som skøter sig, ja sen gør det ju inget att dom vinner.....då blir man extra glad, men idag var det något extra, jag vet faktiskt inte riktigt varfør, men idag hade vi det verkligen SUPERTREVLIGT ringside, man kanske børjar bli vuxen, vad vet jag, kan det vara lugnet som infunnit sig?Nåja, lite irriterad blir man ju.....tævlingsmænniska som man ær....Sååå himla skønt att komma hem ikvæll, gullefjunen vart vid sjøn, sover nu søta som socker, dom ær helt otroliga, det skall faan vara hund alltså, på topp hela dagen i ringen men lika pigga o glada nær vi kommer hem, men som sagt, nu tror jag dom tagit kvællen, gullungarna.Sen skall man ju också rama in familjen, sambo check på plats, ja ok då, mamma också, o gærna några arbetskamrater, vad hænde på jobbet idag???Tur man har att gøra.......o det tror jag man ska vara vældigt glad før.Snackade med en god væn hæromdagen som ær i en dipp, uppenbarligen, inget hænder, allt bara rullar på, børjar tænka skall det vara såhær????Ja det blir vad du gør det till, kunde bitit mig i tungan, jag ær lyckligt "lottad", men det hade ju inte behøvt bli så, om inte....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards