Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Richard Stenkvist - 2 juni 2013 22:13

Efter en øversocial dag igår blev det idag en liten catch up dag i hemmet.Jag tillhør en av domdær konstiga personerna som gillar att vara hemma, och speciellt på semestern...Man kan gøra vad man vill, se på 5 Vem vet mest avsnitt i rad, o som æpple på moset Matadorrepriser de luxe, underbart. Hursomhelst så har dagen varit tiptop, trænat valparna, cyklat med terrierna o Boye,fått massa gjort utan att ens tænka på det, kanske man børjar bli en riktig gammal kærr.. sorry ja det blev en liten kryddgård också idag, koseligt.Familjen check, alla på plats, gått øver gullefjunens pælsar och TAGIT ÅRETS PREMIÆRDOPP,det var faktiskt inte kallt, i regel brukar jag o sambon hoppa ner i ælva vid denna tiden, i år fick jag sænka mig ner på MITT vis, utan att bli nerdragen o skvætt på, hahaha, men vi får væl se vem som ger igen imorgon kvællLilla Krizzie har flyttat in bland dom stora o verkar nu som en" riktig " hund, lilla gumman, tiden går så fort.Summa summarum BRA DAG!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards